Жахливий сервіс чи поміркованість у діях?
"Брехуни, шахраї, жах" - це ті слова, що іноді пишуть покупці (так, і нам писали), не розібравшись в ситуації.
Ситуація 1: Людмила К. з міста Львів замовила товари з різних складів. В таких випадках ми пропонуємо оплатити одну з посилок.
Після отримання бачимо на сайті відгук: "Жах! Обіцяли і не оплатили, обдурили..."
Написали їй, і виявилося, що при заборі пошти з декількох посилок, не тільки з нашого магазину, вона не звернула увагу на загальну суму, помилилася у підрахунку і зробила висновок, що ми такі-сякі і не виконали своїх обіцянок.
І далі: "Вибачте, я переплутала!"
Або ситуація 2: Дмитро П.: "Поганітй магазин, товар негарний, побитий прийшов на пошту. Я не задоволений!" Написавши нам відгук через 3!! місяці після отримання.
Звичайно таке нажаль буває. Ми зразу міняємо на новий чи повертаємо кошти, якщо товар був пошкоджений в дорозі, але якщо про це сказати зразу!
Вся проблема в тому, що люди не прагнуть розібратися в ситуації, а зразу пишуть негатив, випліскцючи свої негативні емоції.
Як і в житті: я щось почула про нього, замість того, щоб з'ясувати, що сталося, я його кину і втечу, і нехай шукає мене ...чи щось таке серіальне) Коли ми дивимось фільми, то нам очевидно, що це ж безглуздо! І тут те саме) якщо зразу написати нам, подзвонити, то більшість ситуацій, особливо якщо вони ж нашої вини, будуть вирішені. А випліскуючи таким чином емоції Ви не робите собі добре, ні іншим, хто це читатиме.
Тому, будьте поміркованими та адекватними навіть у складних ситуаціях) Та відразу контактуйте з нами, навіть якщо все добре
- Крапельний полив: ефективне рішення для сучасного землеробстваПереваги та особливості конструкції крапельного поливу.